zondag 6 maart 2011

Rust

De discotheek is sinds gistermorgen gesloten. Gelukkig maar, want het gebonk was niet leuk meer. Raar dat zoiets zo snel kan komen en weer weggaan.
Gisteren een heerlijk rustige dag. Zo rustig en heerlijk zelfs dat ik energie vond voor de hoognodige snoei van een heggetje en een boom. Samen met de familie, dat wel. Want sommige takken zijn toch wat ver en dik. Maar het is gelukt en alles ligt er nu keurig bij. Moet wel nu, want ik verwacht toch, na behandeling door de keurslager komende woensdag, enige tijd wat minder valide te zijn. Zeker op het punt van tuinieren. En het groeiseizoen wacht niet op mij.
Ik voelde me gister zelfs zo goed dat ik even lekker gezondigd heb: wat chipjes en een lekkere pizza. Allebei wat aan de zoute kant. Tja, en Onze Lieve Heer straft onmiddellijk: wat meer vocht op een plek waar ik het niet wil. OK, vandaag weer "lekker"alles zoutarm (eitje zonder zout, bwèhhh), netjes m'n pillen nemen en dan plas ik het vast wel weer uit. En dan goed gedraineerd op weg naar dinsdag, de grote opnamedag...

1 opmerking:

Anoniem zei

Dille in plaats van zout is wel lekker, vind ik. :-)
Groet,
Lilapo