dinsdag 8 maart 2011

Opname

De op een-na-grote dag: de opname. Keurig op tijd door mijn partner bij het opnamebureau afgeleverd, die mij natuurlijk onverbiddelijk langs de bloedprikkers sturen. Daarna naar de afdeling waar 1 1/2 zuster (één in opleiding) ons opwachten met koffie en een vragenformulier. De zaal is nog leeg, dus kies ik m'n voorkeurs bed: in de hoek. Weer een lange lijst te doen, van m'n potje plassen en (weer) ECG tot longfoto en gesprekjes met deskundigen.

De vrije ontspanning is hier minder dan in mijn eigen ziekenhuis: internet zit achter een betaalabonnement En €5 betalen voor maar een paar uurtjes gaat me aan het hart. Gelukkig heb ik genoeg anti-verveling bij me want anders sloeg dat al gelijk toe. Eerst maar eens kijken hoe ik mijn gratis radio aan krijg.

Geen opmerkingen: