dinsdag 28 juni 2011

Geslaagd

Ik ben geslaagd. Voor het examen mezelf-prikken-en-dan-inr-bepalen.
Stelde niet veel voor: ten kantore van de Trombosedienst moest ik mezelf twee keer prikken en zelf inr bepalen met de Coaguchek. Daar kwamen normale waarden uit. Blijkbaar is de dubbele dosis rolletjes inmiddels uit mijn bloed, de nieuwe dosis monnetjes ingedaald en de dunheid weer zoals gewenst.
De zelfmeetwaarden van vorige week bleken te kloppen met de toen ook klassiek bepaalde inr waarden van de Trombosedienst. Daarmee is bevestigd dat het Coagucheck apparaatje mijn bloed kan verdragen. En dus dat ik voor hem en hij voor mij geschikt is.
Restte nog het overleggen van wat papieren om te bewijzen dat ik en mijn verzekering echt bestaan. Plus het zetten van een handtekening dat ik verantwoordelijkheid neem voor mijn inr-bepalingen. Klaar.
Nu netjes elke week via de pc mijn zelfmeetwaarde indienen bij de Trombosedienst, waarna deze de dosering berekent en via e-mail weer aan mij doorgeeft. De techniek staat voor niets. Geheel onafhankelijk van witjassen de vakantie periode in.
Ik hoef pas in september weer aan te wippen om te bewijzen dat ik nog steeds besta en dat wij (het apparaat en ik) het ook nog immer goed met elkaar vinden. Echt vakantie dus.

Geen opmerkingen: