zondag 27 februari 2011

Output

Vanwege de goede ervaringen met de huisartsenpost vanmorgen maar weer even gebeld. In de hoop dat men een aanvullend of sterker plaspilletje zal recepteren richting apotheek. Ten behoeve van de gewenste hogere vochtoutput.
Dame dit keer minder soepel. Kan ik echt niet wachten op mijn eigen huisarts morgenochtend? Nee mevrouw, ik wil als het enigszins kan toch vandaag nog op vakantie met een sterkere plaspil. Ja maar, daar is de huisartsenpost niet voor, wordt me uitgelegd. Oh mevrouw, maar ik word normaal gesproken gewoon doorverbonden met de dienstdoend SH cardioloog voor advies en eventueel aanpassing van de medicatie. Nou, maar vandaag niet hoor. Als ik wat wil moet ik maar even langs komen op de post. Als ik dat lichamelijk kan natuurlijk. Zo realistisch is ze wel. Het is niet ver, en een ambulance toch wat overdreven. Dus wat doe je dan.
De dienstdoend huisarts is vlugger van begrip en soepeler. Na korte ruggespraak met zijn SH cardio-collega mag/moet ik daar even langs komen. En eh, misschien moet ik toch die korte vakantie in het buitenland nog eens heroverwegen...

Geen opmerkingen: